Slideshow image Slideshow image Slideshow image Slideshow image
Previous Next
Tae Bo
Αν έχεις βαρεθεί όλο τα ίδια και τα ίδια, ήρθε η ώρα να δοκιμάσεις μια νέα αεροβική και όχι μόνο άσκηση που θα σε κάνει να καις τις θερμίδες με το τσουβάλι, ενώ ταυτόχρονα θα γυμνάζεις όλους τους μυς! Μάθε γιατί αξίζει να δοκιμάσεις το Τάε Μπο (Tae Bo).
Αν έχεις βαρεθεί όλο τα ίδια και τα ίδια, ήρθε η ώρα να δοκιμάσεις μια νέα αεροβική και όχι μόνο άσκηση που θα σε κάνει να καις τις θερμίδες με το τσουβάλι, ενώ ταυτόχρονα θα γυμνάζεις όλους τους μυς! Μάθε γιατί αξίζει να δοκιμάσεις το Τάε Μπο (Tae Bo).
 
Η τεχνική του Τάε Μπο είναι δημιούργημα του ειδικού στο τάε κβο ντο και επτά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή στο καράτε Μπίλι Μπλάνκς (Billy Blanks). Στα τέλη του 1980, ο Μπλανκς προσπάθησε να συνδυάσει κινήσεις πολεμικών τεχνών, χορού, πυγμαχίας και χιπ- χοπ σε ένα πανίσχυρο αλλά και διασκεδαστικό πρόγραμμα γυμναστικής.
 
Παρόλο που και το Τάε Μπο περιλαμβάνει γροθιές και κλοτσιές που μοιάζουν με το καράτε, δεν έχει ως σκοπό την αυτοάμυνα ή την επίθεση. Πρόκειται για μια ενισχυμένη αεροβική άσκηση που σκοπό έχει να σε γεμίσει ευεξία και φυσικά να σε κάνει να ιδρώσεις.
 
Ποιά είναι τα οφέλη του Τάε Μπο;
 
Ένα τυπικό πρόγραμμα Τάε Μπο έχει διάρκεια μιας ώρας περίπου και επικεντρώνεται στην ισορροπία, την αυτοσυγκέντρωση, την αντοχή και το συντονισμό.
 
Ταυτόχρονα, βελτιώνεις το καρδιαγγειακό, την μυική δύναμη, την ελαστικότητα του σώματος και δημιουργείς ένα κορμί λεπτό, μειώνοντας το λίπος και αυξάνοντας την οστική πυκνότητα.
 
Κατά τη διάρκεια ενός μαθήματος το πυξ λαξ δεν έχει τελειωμό και όλα αυτά με την μουσική υπόκρουση της ποπ και τέκνο κουλτούρας.
 
Σε ένα τυπικό μάθημα Τάε Μπο καις γύρω στις 500- 800 θερμίδες, δηλαδή σχεδόν τις διπλάσιες σε σχέση με ένα κλασικό μάθημα αερόμπικ.